- Adres en Openingstijden
- Betaalmethoden
- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Verzenden & retourneren
- Sitemap
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen
- Klachten service
- Fotoactie
- Kijkje in onze showroom
- Merken assortiment Eliassen
Klachten service
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Meld hierin concreet het bestelnummer, uw naam , artikel en vermeld duidelijk uw klacht. We streven er altijd naar om tevreden klanten te hebben en te houden, en dus ook om uw klacht in der minne op te lossen. Leidt onze correspondentie uiteindelijk toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voor alle andere vragen
Ma. t/m Vr. bereikbaar tot 17:00
Email ons
Email us
Social media
Socials